Analyse og undersøkelser

Fremm rådgiving hjelper virksomheter å skaffe gode, og faktabaserte grunnlag for strategiske beslutninger og utvikling. Vi skreddersyr alle våre undersøkelser og analyser, og kan gjennomføre målrettede prosesser for mer løpende og standardisert datainnhenting. Vårt analysearbeid dekker fokus på organisasjon, ledelse, team, marked og kunder, og vi bistår med kartlegging og beslutningsgrunnlag også på andre områder.

Kundetilfredshet og lojalitetskartlegging

Har du noen gang lurt på hva bedriften din bør gjøre for å oppnå mer fornøyde og lojale kunder?

Medarbeiderundersøkelser

Har du lurt på hva du som leder kan gjøre for å øke motivasjon og ta bort frustrasjon slik at det presteres bedre i eget team eller organisasjon?

Merkevaremåling

Fremm rådgiving hjelper virksomheter å skaffe gode, og faktabaserte grunnlag for strategiske beslutninger og utvikling.

Markedsundersøkelse

Vurderer dere å lansere en ny tjeneste eller produkt, eller trenger dere å vite mer om hvilke behov og preferanser som er gjeldende i deres totale marked eller i definerte segmenter av markedet?

360 Management feedback

Har du behov for å støtte din ledergruppe eller en enkeltstående leder slik at vedkommende kan fungere bedre? Er du usikker på hvordan en leder innfrir eller forstår forventningene til sin rolle?

Styreevaluering

Trenger du et verktøy som på en systematisk og strukturert måte sikrer at styret fungerer best mulig og forbedrer sitt arbeid?

SPGR

Ønsker du å vite hvordan en prosjektgruppe, avdeling eller et team kan jobbe bedre sammen, og øke prestasjonen?

Everything DiSC

Ønsker du en større forståelse av hvordan du som kollega virker på andre, og motsatt? Eller har du ansvar for en gruppe hvor nettopp dette er en utfordring?

Omdømmemåling

Har du lurt på hvor godt omdømme din organisasjon har, og hvordan du kan påvirke omdømmet?

Segmenteringsanalyse

For best mulig resultater er det viktig å tilpasse strategien til ulike kundegrupper. Vår segmenteringsanalyse kan hjelpe din virksomhet med dette!

Jeg hjelper deg gjerne!