Merkevaremåling
Ønsker du å vite hvordan din virksomhet kan ta mer betalt for varene/tjenestene deres, oppnå høyere grad av gjenkjøp, eller oppnå bedre resultater med salgs- og markedsaktivitetene deres?
I vår merkevaremåling kartlegges alle sentrale elementer som gir en vurdering av hvordan deres merkevare fremstår og oppleves sett med eksternt blikk. Analysen er designet slik at dere får full oversikt over hva som fungerer godt og hva som bør forbedres. Det gjør at vi også kan gi råd om konkrete tiltak til hva din virksomhet bør gjøre for å styrke merkevaren og øke markedsprestasjonen!
Spor effekten av merkevarebyggingen
Merkevarebygging er en kontinuerlig prosess, og som følge av et dynamisk konkurransebilde bør merkevaremålinger gjennomføres regelmessig. Med jevnlige merkevaremålinger sørger du for at din bedrift henger med i markedet og kan oppnå konkurransefortrinn overfor konkurrentene deres.
Vi skreddersyr undersøkelsen for dere
For å sikre best mulig resultat starter vi i alle tilfeller med en innledende samtale for å definere din virksomhets kartleggingsbehov. Deretter utarbeider vi en fremdriftsplan, avtaler gjennomføring, rapportering og hvordan resultatene skal prosesseres og benyttes i organisasjonen basert på et forhåndsbestemt budsjett og mål.
Fremm rådgiving har lang erfaring med å utvikle og gjennomføre alt fra større undersøkelser for store organisasjoner, til enklere analyser for små og mellomstore virksomheter. Vi har alltid fokus på hvordan resultatene skal benyttes og oversettes til aktivitet som skaper forbedring. Dette gir deg trygghet i forhold til riktig tolkning av resultater og rådgivning basert på analysen.